Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Huvudvärk

Av augustibebis - 8 februari 2012 19:38

Varför denna hemska huvudvärk?


Har haft huvudvärk i ca 2 veckor tid, varannan dag.

Börjar bli less på detta nu, så i morgon blir det att ringa till barnmorskan och kolla vad hon säger, kanske

fattas något i kroppen?!


Annars har det varit rätt lugnt idag, inte orkat göra speciellt mycket dom senaste dagarna pga, tröttheten som smygit sig på igen.


Men måste säga att jag mår fruktansvärt bra utöver den hemska huvudvärken, Illamåendet har försvunnit och känner mig som vanligt innan man blev gravid :)


En sak som oroar mig är hur vi ska klara ekonomin framöver, det är ju endel som ska handlas till bebis och jag som är arbetslös. Men hoppas det löser sig som alla säger. Gäller att spara vartenda öre som ramlar in på kontot så vi kan skämma bort bebisen sen :)


Nu blir det att inta soffläget och mysa ner sig :)


Kramis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av augustibebis - 9 mars 2012 08:27

Idag är en dag man aldrig kommer glömma, idag ska vi på vårat 1:a ultraljud.   Är både nervös och lycklig på samma gång. Är så jäkla rädd att det är något fel på lillpyret, men det hoppas jag verkligen det inte är, Va positiv nu Tina :) re Ha...

Av augustibebis - 16 februari 2012 17:05

Har haft en riktigt härlig dag :)   Vart och hälsat på sambons pappa, druckit kaffe och pratat om bebis :) Får ekänna att det känns som om vi har kommit varandra närmare nu när han fick veta att han skulle bli farfar och det värmer i hjärtat!...

Av augustibebis - 14 februari 2012 08:19

 God morgon!   Yeeey va kul att vakna till ännu mer snö, trött jag blir. Vill ju ha vår nu!!! Idag blir det en sväng till jobbmässan och sen till körskolan va tanken, åh va mysigt såhär på alla hjärtans dag :P   Dom senaste dagarna har ja...

v15

Av augustibebis - 9 februari 2012 08:59

Mojjon!   När ska det bli vår? Är så jäkla less på denna kyla och all snö :/ Ska bli skönt att plocka bort vinter jackan och vantar och ta fram vår jackan och skor :)   Idag går jag in i v15, hmm när ska magen börja växa och se ut som en gr...

V14

Av augustibebis - 7 februari 2012 20:13

Jisses vad tiden går.   Kommer så väl ihåg den söndagen när jag kände på mig att något inte var som det brukade. Köpte ett test och gjorde det och kände bara på mig att det skulle va ett stort + på stickan vilket det nu va, och lyckan inom mig ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards